Поліетиленові пакети вперше були представлені споживачам близько 50-60 років тому. Однак фахівці, які займаються їх виробництвом, продовжують працювати над вдосконаленням форми готових виробів і поліпшенням якісних характеристик пакетів.
Сьогодні, представники компанії https://www.plastikkharkov.com.ua/paket-s-petlevoj-ruchkoj/srednie/, розкажуть нашим читачам про те, які типи поліетиленових пакетів існують.
Основні різновиди пакетів з поліетилену
Зараз багато виробників поліетиленових пакетів прикрашають свої вироби яскравими кольорами і наносять на їх поверхню рекламу від своїх партнерів.
Найчастіше споживачам пропонують пакети з поліетилену в 5-ти різних варіантах:
- «майка»;
- з петлевою ручкою;
- фасувальні пакети;
- З прорубною ручкою («банан»);
- вироби з логотипами.
Кожен з названих видів має свої особливості.
Пакети з петлевою ручкою
Пакети з вирубними (петльовими) ручками виготовляють з поліетилену високого, середнього або низького тиску. Вони характеризуються щільністю 40 мкм, мають форму прямокутника і дозволяють наносити на зовнішню поверхню поліетилену рекламні логотипи і поліграфію високої якості.
Деякі виробники навіть поєднують між собою кілька різновидів плівок. Виготовлений за такою технологією виріб виходить високоміцним, має презентабельний зовнішній вигляд і часто служить ефективною основою для нанесення рекламного логотипу. Пакети з петлевою ручкою стають вигідним варіантом для Рекламодавців. Вони належать до категорії іміджевих, а їх головною особливістю є ручки, які представлені 3-ма типами:
- виготовлені з поліетиленової смужки, яка закріплюється на внутрішній поверхні виробу за допомогою спеціального автомата;
- відливаються з пластмаси і характеризуються особливим типом кріплення (з додатковим зміцненням в області кріплення, яке збільшує вантажопідйомність пакета);
- мотузкові, на кінцях яких зав’язують вузлики і простягають в дірочки, зроблені у верхній частині вироби, а потім зміцнюють спеціальними кнопками-пістонами.
Пакети типу » банан»
Пакети « «банани» виробляються з поліетилену низького або високого тиску, мають прямокутну форму і прорубний отвір у верхній своїй частині, що виконує функції ручки.
Залежно від особливостей виробництва такий тип пакетів може мати подвійну складку на дні або з боків. По товщині виріб варіюється в межах 35-100 мкм.
Поліетиленовий пакет типу «банан» має велику щільність, і тому привабливий для Рекламодавців. На його поверхню можна наносити складні малюнки і логотипи із застосуванням декількох різних типів фарб і технології флексодруку. Малюнок на цих виробах виглядає красивіше, ніж на «майках». «Банани» ідеально підходять для упаковки невеликих презентів, прайс-листів, рекламних і презентаційних матеріалів. А якщо такий вид пакетів оснащений бічними вкладками, то в нього навіть можна покласти покупки великого обсягу.
Пакет майка ПВД
Для виготовлення пакетів-майок використовується гладкий поліетилен високого або низького тиску. Налагодити виробництво таких виробів можуть навіть представники малого бізнесу, оскільки процес не вимагає великих матеріальних витрат. Широкий вибір» майок » обумовлюється їх різними кольорами, розмірами і формою. Багато споживачів віддають перевагу саме цьому типу пакетів, тому що вони зручні у використанні і коштують недорого. » Майки » мають вантажопідйомність 5-35 кг.головним же недоліком пакета цього виду є його деформація при сильній наповненості. Якщо на його поверхні нанесено рекламне зображення, то в ситуації з деформацією воно розпливеться і перестане читатися.
Фасувальні пакети
Фасувальні пакети можуть бути не надто міцними і довговічними, адже їх головне призначення — це захист фасованого товару від бруду, пилу і вологи. Для виробництва фасувальних виробів застосовують поліетилен низького тиску (найдешевша сировина), і вони виходять тонкостінними і недорогими за ціною. Орієнтовані на транспортування елементів з невеликою вагою, і тому мають маленьку товщину, і щільність в межах 6-13 мкм. Вантажопідйомність фасувальних пакетів варіюється в діапазоні 2-7 кг.
Трохи про способи нанесення логотипу на пакет
Існують особливі різновиди пакетів з поліетилену, які виконують не тільки функції помічника в перенесенні продуктів харчування або важких речей, але і є ефективним засобом реклами.
Рекламну інформацію на поверхню поліетиленових пакетів наносять із застосуванням самих різних методик. Від того, який саме спосіб відображення реклами обраний, буде залежати якість малюнка. На цей параметр також впливають і характеристики самого поліетиленового пакета.
Найдешевша технологія нанесення зображень на поліетилен — це штриховий друк. Однак у сфері виробництва виробів з поліетилену існують більш досконалі техніки друку зображень. Великою популярністю у виробників користуються такі види друку на поліетиленових пакетах, як:
- флексографія;
- шовкографія.
Шовкографія підходить для дизайну невеликих партій пакетів чисельністю від 100 до 5000 штук. Робота проводиться із задіянням друкованих недорогих матриць, які, тим не менш, дозволяють отримати яскравий, насичений фарбами і довговічний малюнок.
Флексодрук передбачає застосування дорогих штампів (причому для кожного різновиду фарби використовується індивідуальне кліше). Методика флексодруку підходить для нанесення зображень на пакети, які випускаються великими партіями, коли великі витрати будуть виправданими і окупаються.
Замовляючи друк логотипів на поліетиленових пакетах, враховуйте думку дизайнера щодо поєднання колірних рішень. Якщо підбір відтінків виконаний правильно, то ефективність виробів збільшується і стає більш тривалою (причому і для споживача, якому важливі практичні властивості пакета, і для рекламодавця, який хоче донести свою рекламу до потенційних покупців і клієнтів).