У цій статті ви дізнаєтеся 5 найкращих платформ електронного маркетингу, а ще їхні основні інструменти, послуги та функції.
Email — один з дуже потужних інструментів, доступних для вашого бізнесу.
За допомогою електронного маркетингу ви можете привернути інтерес і налагодити відносини. Електронні кампанії також пропонують більш високий ROI (повернення інвестицій), ніж будь-який інший тип бізнесу. цифровий маркетинг . Налаштуйте email правильно, і це може бути дуже прибутковим.
Але мати стратегію рекламна розсилка успіху, вам необхідно знайти найкращу платформу електронного маркетингу. Це допомагає вам керувати власними передплатниками, контентом і кампаніями.
Більшість платформ електронного маркетингу матимуть аналогічні характеристики. Тому може бути важко знайти найкращу програму електронного маркетингу для вашого бізнесу або сайту.
Однак що робить одну платформу обміну повідомленнями кращою за інші?
Що ви створюєте список, цей посібник допоможе вам знайти найкращу платформу електронного маркетингу для вашої ситуації.
Далі ми побачимо основні характеристики, ціну, переваги та недоробки або недоліки, які вам потрібно брати до уваги.
1. Отримайте відповідь
GetResponse це більше, ніж платформа електронного маркетингу. Це прекрасне рішення, що спеціалізується на автоматизація маркетингу. І коли ми говоримо "все в одному", ми дійсно маємо на увазі це.
За допомогою подібних інструментів і функцій, як таргетинг на аудиторію, автовідповідачі , генератори цільових сторінок автоматизовані Email, розширена аналітика і навіть програмне забезпечення для веб-семінарів, ви можете збирати можливих клієнтів, поміщати їх у правильні процеси роботи і перетворювати їх на частих клієнтів.
Незамінний інструмент, пропонований GetResponse, називається Autofunnel. Він може застосовуватися для створення воронки продажів отримувати ліди, вебінари тощо. Він абсолютно автоматизований і найбільш простий у застосуванні.
Послідовності включають такі речі, як Email, цільові сторінки, спливаючі вікна при виході, автоматизація маркетингу, реклама в Facebook і інтеграція з електронною комерцією. Залежно від ваших цілей і від того, як ви їх ставите.
А річ у тім, що GetResponse надає всі інструменти, потрібні для збільшення списку передплатників і монетизації таких контактів.
Щойно користувач входить у вашу воронку, GetResponse все автоматизує. Це прекрасний варіант провести клієнтів через процес зміни за допомогою декількох цифрових точок дотику.
Можливості GetResponse і ціни
Давайте детальніше розглянемо тарифні плани і ціни GetResponse.
Базовий план: від 15 доларів протягом місяця
- Автовідповідачі
- Необмежені цільові сторінки
- 1 воронка продажів
- Необмежені воронки
- Продавати електронні товари
План Плюс: від 49 доларів протягом місяця
- Генератор автоматизації з 5 робочими процесами
- 5 торгових тунелів
- Контактна рейтингова здатність
- Вебінари до 100 учасників
- Logiciel CRM
Професійний план: від 99 доларів протягом місяця
- Конструктор автоматизації з безмежними робочими процесами
- Платні вебінари до 300 учасників
- безмежний
- Воронки продажів
- Необмежені черговості вебінарів
- Макс (на рівні компанії): індивідуальні ціни
- Транзакційні Email
- Виділений IP
- Вебінари до 500 учасників
- Консультаційні послуги для розсилки по email
- Виділений менеджер по роботі з клієнтами
Ці всі ціни вказані в розрахунку на 1000 передплатників. Швидкість буде підвищуватися зі зростанням вашого списку.
Чому GetResponse вважається найкращою платформою для електронного маркетингу?
Як можна помітити, навіть план початкового рівня, пропонований GetResponse, має широкі функції, наприклад автовідповідачі, воронки конверсії та воронки продажів.
Усі плани включають 220 шаблонів електронної пошти, 180 шаблонів цільових сторінок, 700 шаблонів форм, 40 шаблонів автоматичної воронки, 150 інтеграцій і цілодобову підтримку в чаті.
Але щоб отримати кращу віддачу від цього програмного забезпечення, я раджу план Plus, тим більше якщо у вас ще немає програмного забезпечення CRM.
Замість того, щоб просто отримувати програмне забезпечення для електронної пошти, ви отримуєте перевагу створення автоматичних воронок, цільових сторінок, вебінарів і безлічі інших додаткових послуг, яких просто не включено до інших постачальників.
GetResponse пропонує знижки за річними та 24-місячними договорами за умови передоплати. Як мінімум, ви можете спробувати GetResponse безкоштовно на 30 днів .
2. Вебер
AWeber це звичайний, надійний і досить доступний сервіс електронного маркетингу.
Але все таки, де справді виділяється AWeber, так це його скромна структура утворення ціни. Найкраще те, що можна починати застосовувати AWeber 100% безкоштовно.
Безкоштовний план має пару обмежень на деякі функції, але найважливіші з них доступні. Насправді, це дуже прибутково для тих, у кого короткий список (500 передплатників або менше).
Ціна строго залежить від чисельності передплатників у вашому списку. Тим самим, ви отримуєте ті ж самі можливості в роботі, незалежно від того, чи є у вас 20 контактів або 20 000 контактів (якщо є наявність платного плану).
Можливості AWeber і ціни
Платформа пропонує безкоштовний план для 500 передплатників, однак за умови надсилання 3000 листів протягом місяця.
Ціна AWeber починається з 16,5 доларів протягом місяця і відкриває доступ до всіх функцій платформи.
З AWeber ви отримуєте всі головні функції, які очікуєте від служби електронного маркетингу:
- Понад 700 попередньо встановлених шаблонів
- Перетягніть творця електронної пошти
- Аналіз електронної пошти
- A/B тести
- Реєстраційні форми
- Автоматизація електронної пошти
- Сторонні інтеграції
- Сегментація підписників
AWeber — галузевий лідер за показниками доставлення електронної пошти. Вони обіцяють, що ваш контент оптимізований для того, щоб доходити до поштових скриньок ваших передплатників.
3. Omnisend
Omnisend — це звичайне в застосуванні, власне розроблене рішення для електронного маркетингу для сайтів електронної комерції. Вони пропонують кілька функцій, як-от автоматизований обмін повідомленнями та обмін SMS-повідомленнями, для перетворення можливих клієнтів на справжніх клієнтів.
Вони виконують це на крок далі, ніж більшість інших, комбінуючи текстові повідомлення, push-повідомлення в браузері, маркетинг електронною поштою, списки електронних адрес Google і переспрямування реклами Facebook, щоб забезпечити зв’язок із максимально можливою кількістю клієнтів.
Усі його канали дають змогу проводити сегментовані кампанії. Це означає, що ви можете орієнтуватися власне на того клієнта, який вам необхідний для вашого продукту або послуги.
У них також є зумовлена автоматизація дій, які може зробити ваш замовник, наприклад, як Email/повідомлення про кинутий кошик, а ще привітальні Email/повідомлення.
Його тематична бібліотека шаблонів із можливістю перетягування дає можливість легко створювати вражаючі брендові Email.
Omnisend функції та ціни
Їхні плани та річні ціни залежать від чисельності ваших контактів. Хороша новина в тому, що можна починати застосовувати Omnisend безкоштовно .
Ось як це виглядає на основі 500 контактів:
Безкоштовний тариф — 0 $
- До 15 000 листів протягом місяця
- Брендові поштові кампанії Omnisend
- Реєстраційні форми, поля та спливаючі вікна
- Rapports
- Звичайний план — 16 доларів протягом місяця
- До 15 000 листів протягом місяця
- Розсилки по email
- Реєстраційні форми, поля та спливаючі вікна
- Rapports
- Автоматизація та СМС розсилки
- Сегментація аудиторії
- 24/24 підтримка по email і в чаті
План Pro — 99 доларів протягом місяця
- До 15 000 листів протягом місяця
- Безкоштовні SMS у розмірі 80 американських доларів протягом місяця
- Розсилки по email
- Реєстраційні форми, поля та спливаючі вікна
- Rapports
- Автоматизація та СМС розсилки
- Сегментація аудиторії
- 24/24 підтримка по email і в чаті
- Веб-push-повідомлення
- Індивідуальні аудиторії Facebook
- Орієнтація на клієнтів Google
- Пріоритетна підтримка
- Широкі звіти
Бізнес-план: індивідуальні ціни
- Необмежена кількість листів
- Безкоштовні SMS-кредити
- Розсилки по email
- Реєстраційні форми, поля та спливаючі вікна
- Rapports
- Автоматизація та СМС розсилки
- Сегментація аудиторії
- 24/24 підтримка по email і в чаті
- Веб-push-повідомлення
- Індивідуальні аудиторії Facebook
- Орієнтація на клієнтів Google
- Пріоритетна підтримка
- Широкі звіти
- Перенесення електронної пошти
- Виділений менеджер по роботі з клієнтами
- Підтримка доставлення
- Користувацька IP-адреса
Пам’ятайте: це ґрунтується на списку контактів із 500 осіб. Якщо у вас буде більше, ціни зростуть.
Я наполегливо раджу як мінімум план Standard. Просто мати небрендові Email коштує власних грошей, і ви також матимете доступ до їхніх інструментів автоматизації електронної пошти та SMS. Також потрібна цілодобова підтримка електронною поштою та в чаті.
4. MailerLite
MailerLite — чудовий варіант для всіх, кому необхідна скромна платформа для електронного маркетингу.
Це також чудово для команд. Ця платформа нікого не залякає, а це означає, що всі застосовуватимуть основні доступні їм функції.
Платформа, як і раніше, пропонує інструменти автоматизації, цільові сторінки, спливаючі вікна та опитування, тож ви не дуже обмежені. Однак навіть інтерфейс користувача у кожного дуже простий.
MailerLite має редактор перетягування, який дає можливість будь-кому легко створити дуже якісне повідомлення. Сегментуйте власних передплатників, щоб поліпшити персоналізацію і поліпшити кампанії за допомогою таких функцій, як A/B тести .
Можливості MailerLite і ціни
Я б порекомендував MailerLite усім, хто хоче звичайну і доступну платформу електронного маркетингу. ви можете приступати до роботи з MailerLite 100% безкоштовно .
Ось ціни на MailerLite:
- До 1 передплатників — 000 доларів протягом місяця
- 1 — 001 передплатників — 2 доларів протягом місяця
- 2 — 501 підписників — 5 доларів протягом місяця
- 5 — 001 підписників — 10 доларів протягом місяця
- 10 — 001 передплатників — 15 доларів протягом місяця
- 15 — 001 передплатників — 20 доларів протягом місяця
- 20 — 001 передплатників — 25 доларів протягом місяця
- 25 — 001 підписників — 30 доларів протягом місяця
Ціновий рівень продовжує зростати від 20 до 40 доларів за 10 000 підписників. MailerLite пропонує знижку 30% за умови передплати на річну оплату, що робить його найдоступнішим із доволі доступних варіантів у нашому списку.
Існує безкоштовний план для передплатників до 1, однак він обмежений лише 000 Email протягом місяця, і ви не отримуєте всіх функцій. Ви можете застосувати цю опцію як розширену безкоштовну пробну версію, коли лише починаєте.
5. Американський лось
Moosend пропонує платформу електронного маркетингу незалежно від того, новачок ви чи досвідчений фахівець.