У цій статті ви познайомитеся з основними типи цифрових рекламних кампаній, рекламні формати та варіанти для застосування у вашому бізнесі.
Ви новачок у світі цифрового маркетингу і хочете знати, які типи кампаній ви можете здійснити?
Якщо ви відповіли "так", вам пощастило. У цій статті ми побачимо різні типи кампаній цифрового маркетингу з їхніми прикладами.
Завдяки останнім технологічним досягненням все доступно в Інтернеті, то представлено в інтернеті. У результаті більшість споживачів або клієнтів почали купувати або застосовувати послуги, доступні в Інтернеті, одним натисканням кнопки.
Тому, якщо ви прагнете почати заробляти гроші через онлайн-бізнес, неухильно рекомендується налаштувати з кампанії та стратегії цифрового маркетингу та почніть застосовувати сучасні можливості для бізнесу.
Що таке цифровий маркетинг?
Будь-який вид маркетингу, що виконується на цифрових платформах та електронних пристроях, відомий як цифровий маркетинг.
Включені цифрові платформи можуть включати веб-сайти, соцмережі, подкасти, Email тощо. Д. Водночас зрозуміло, що електронні пристрої — це настільні комп’ютери, ноутбуки, стільникові телефони та планшетні комп’ютери.
Наприклад, якщо ви власник бізнесу, який імпортував одяг через додаток електронної комерції, у ньому говориться, що ви займаєтеся цифровим маркетингом. Це так просто.
Тепер, коли ви знаєте визначення цифрового маркетингу, давайте продовжимо і обговоримо:
Переваги цифрового маркетингу
життєздатний
Маючи понад 3 мільярди активних інтернет-користувачів, ваш бізнес в Інтернеті, підтримуваний ефектними кампаніями цифрового маркетингу, приречений на успіх.
Глобальне охоплення
Ви коли-небудь мріяли вивести власний бізнес на міжнародний рівень?
У цьому разі кампанії цифрового маркетингу дадуть вам можливість зв’язатися з клієнтами в усьому світі.
Не дорогий
Пройшли часи щитів для реклами та оголошення в газети. За допомогою цифрових рекламних кампаній можна починати сприяти gratuitement Вашому бізнесу цифровими каналами.
Вимірюваний
На відміну від класичних методів маркетингу, цифровий маркетинг дає практичну інформацію про ваше зростання або падіння продуктивності. Це дасть вам усі дані, необхідні з метою поліпшення вашої практики цифрового маркетингу.
Цільова клієнтура
Цифровий маркетинг допоможе вам націлити і залучити клієнтів зі схожими потребами і вимогами.
Типи популярних кампаній цифрового маркетингу
- Контент-маркетинг.
- Пошукова оптимізація (SEO).
- Маркетинг у пошукових системах (SEM).
- Плата за клік по рекламі.
- Соціальний медіа маркетинг.
- Партнерський маркетинг.
- Електронна реклама.
- Маркетинг впливу.
Як можна помітити, цифровий маркетинг — це завершений сегмент, який в себе включає багато типів цифрових рекламних кампаній.
У певному сенсі можна абсолютно чесно сказати, що якщо цифровий маркетинг — це колесо, його спиці можна розглядати як різні стратегії або кампанії цифрового маркетингу.
З огляду на сказане, нарешті, настав час розпочати детальне вивчення кожної цифрової рекламної кампанії.
1. Контент-маркетинг
Le маркетинг зміст — один із найбільших типів цифрових рекламних кампаній. Він охоплює всі інші типи цифрових рекламних стратегій, які працюють як справжня кампанія.
Як видно з назви, він охоплює створення і просування різних типів контенту для ваших користувачів або читачів.
Контент може бути найрізноманітнішим, наприклад почати блог документація, створювати відео для YouTube , з інформаційні продукти дописи в соцмережах або навіть інфографіку.
Головна мета кампанії цифрового маркетингу цього типу — створити детальний і цінний контент, який переконає ваших читачів до дії. І цими діями можуть бути підписатися, придбати, поділитися тощо. Д.
Щоб дати вам більш чітке уявлення, ось іп Exemple :
Наприклад, ви запустили сайт і запланували публікувати статті. Для цього вам знадобиться дослідження ключових слів щоб мати можливість налаштувати таргетинг на певне ключове слово, щоб отримати найкращі результати SEO .
Тому ви вирушите на пошуки найкращого інструмент дослідження ключових слів . А потім ви зможете знайти багато блогів, відео тощо. Д. які розкажуть, наскільки програмне забезпечення для дослідження ключових слів чудово підійде для ваших потреб.
Природно, після прочитання ви захочете придбати або підписатися на цей певний інструмент.
2. Пошукова оптимізація.
Пошукова оптимізація ( SEO ) — один із дуже важливих типів цифрових рекламних кампаній. Можна з точністю заявити, що якщо у вас є сайт або навіть Канал YouTube ви створите SEO для власного контенту.
SEO — це, по суті, серія кроків, які вам необхідно зробити для гарного ранжування в результатах пошукових систем. Це оптимальний спосіб виробляти органічний веб-трафік на Ваш сайт і точно найдоступніший з усіх.
В даному випадку я можу порадити вам спробувати SEMRush, вважається найкращим інструментом SEO на ринку.
Він буває двох варіантів: посилання на сторінці та посилання за межами сторінки.
Внутрішнє SEO
Внутрішнє SEO — це пошук ключових слів, додавання їх у повідомлення блогу, додавання мета-заголовка й опису, внутрішніх посилань блогу тощо. Д.
Позасторінкове SEO
Позасторінкове SEO вимагає від вас створення зворотних посилань (додавання своїх посилань на інші веб-сайти), оптимізації та структури сайту, а ще часу завантаження вашого сайту.
3 Маркетинг у пошукових системах.
Серед інших типів цифрових рекламних кампаній, пошуковий маркетинг ( SEM ) повсюдно застосовується великим і малим бізнесом. Проблема в тому, що він привертає найбільш певних і цільових клієнтів і читачів.
Але як це працює?
Як видно з назви, справа вся в просуванні ваших продуктів, послуг або чого-небудь ще на сторінках результатів пошукових систем за допомогою платної реклами.
Говорячи відверто, SEM дає можливість отримати неповторне місце для реклами на сторінках результатів пошукових систем. Ці рекламні місця отримують за допомогою процесу, що називається призначенням ставок за ключовими словами, і розміщуються поверх усіх звичайних результатів пошуку.
Іноді ви також можете знайти ці оголошення внизу сторінки результатів пошуку.
Незважаючи на наявність декількох пошукових систем, здебільшого це практикується в Google і Bing. А для цього потрібні онлайн-додатки SEM, наприклад Google AdWords і Мікрософт Advertising. Зрозуміло, з вас буде стягуватися плата виключно в разі, якщо хтось натисне на ваше оголошення.
Я пояснюю з іп Exemple :
Припустимо, ви відчуваєте бажання запустити маркетингові кампанії по email. Отже, ви заходите в пошукову систему і шукаєте "програмне забезпечення для електронного маркетингу" .
Спочатку це важко помітити, однак якщо ви придивитеся, перші 1-3 результатів пошуку матимуть тег "Ad" вгорі. Це означає, що рекламодавець заплатив пошуковій системі, яку ви застосовуєте, насамперед за показ власної реклами.
4. Реклама з оплатою за клік (PPC).
Це підмножина маркетингу в пошукових системах, оскільки вона включає ту саму маркетингову модель оплати, коли хтось натискає на ваші оголошення.
Але це не означає, що кампанії PPC такі самі, як і SEM. У пошуковому маркетингу ваші оголошення обходяться сторінками результатів пошукових систем.
У випадку PPC ви можете збільшити власні рекламні обмеження, показуючи власну рекламу на різних веб-сайтах, наприклад як: Facebook Ads, Twitter Ads, YouTube Ads тощо. Д.
Нарешті, ціна кліка залежить від Creneau відображуваного оголошення. Якщо ніша дуже конкурентоспроможна, ваша вартість за клік висока. Водночас, якщо ваша ніша не дуже конкурентоспроможна, вартість за клік буде низькою.
Ось приклад того, де ви могли спостерігати рекламу PPC: під час огляду YouTube реклама виникає на початку відео. Це може бути класифіковано в Рекламні кампанії PPC.
5. Маркетинг у соцмережах.
Le маркетинг у сфері ЗМІ також вважається одним з найбільш часто застосовуваних типів цифрових рекламних кампаній.
Ви були б здивовані, з’ясувавши про силу маркетингу в соцмережах, так як він потенційно допоможе вам зв’язатися з більш ніж 1,6 мільярда користувачів Facebook, більше 300 мільйонів користувачів Twitter і більше 500 користувачів Instagram.
Попутний вітер — чудова платформа, яка допоможе вам у маркетингу на подібних платформах, як Instagram та Pinterest.
У певному сенсі, даний тип цифрової рекламної кампанії дає можливість вам отримати доступ до тієї аудиторії / трафіку, яка недоступна через SEO або SEM.
У маркетингу в соцмережах вам доведеться створювати вірусний контент (націлений на Ваш бізнес, продукт або послугу), який можна лайкнути і поділитися з аудиторією. Цим вмістом можуть бути повідомлення, зображення, відео або щось іще.
Також, якщо у вас завершилися ідеї для контенту, ви можете завжди додати до власних дописів кнопки соцмереж. Таким чином, ваші читачі зможуть поділитися вашими статтями за вас.
Крім того, ви також можете створювати різні типи реклами в соцмережах, щоб збільшити охоплення вашого бізнесу. Відеореклама творить чудеса фактично для будь-якого бізнесу.
6. Партнерський маркетинг
Я впевнений, що вам цікаво, які типи цифрових рекламних кампаній ми ще не розглянули.
Що ж, розслабтеся і підготуйтеся, оскільки я залишив дуже популярні типи цифрових рекламних кампаній наостанок.
Давайте поговоримо про мій улюблений, афілійований маркетинг . Здебільшого, якщо у вас є вже бізнес, його можна розглядати як побічний бізнес для отримання резидуального доходу. Втім, якщо ви новачок у цифровому маркетингу, ви можете застосувати його як головну бізнес-модель.
У партнерському маркетингу все, що вам необхідно робити, це просувати продукти та послуги інших компаній. Ви будете нагороджені здоровою часткою комісії за кожен створений вами продаж.
Але будьте обережні, якщо ви захочете зайнятися партнерським маркетингом, вас зустріне жорстка конкуренція. Сказавши це, ви можете легко перемогти цю конкуренцію, застосовуючи інші кампанії та стратегії цифрового маркетингу одночасно зі своєю стратегією афілійованого маркетингу.
Також, якщо ви ще не помітили, партнерський маркетинг скрізь.
Наприклад:
Прочитавши цю статтю, ви, можливо, захочете створити сайт. А щоб запустити сайт, вам знадобиться веб-домен і хостинг ( веб хостинг ) .
Тому ви хочете знайти послуги хостингу, переглядаючи інші блоги та статті. У цьому блозі автор переконує вас придбати одну зі сказаних послуг хостингу. Якщо ви робите покупку, ви отримуєте те, що хочете, автор отримує власну комісію, а постачальник послуг отримує клієнта.
Якщо ви хочете створити сайт з хорошим веб-хостингом і своїм доменом, я раджу застосовувати Bluehost, оскільки він пропонує дуже вигідну ціну і функції, які вигідно відрізняють його від конкурентів.
7. електронний маркетинг
Серед різних типів цифрових рекламних кампаній найприбутковішою вважається стратегія, що забезпечує максимальну рентабельність інвестицій. маркетинг по email . Така сила даних типів цифрових рекламних кампаній.
Електронний маркетинг — це найпряміший спосіб спілкування з вашими клієнтами або передплатниками. За допомогою цього ви можете просувати власні нові продукти, повідомляти їх про важливі оновлення, шукати відгуки або коментарі і, по завершенню, будувати довготривалі відносини.
Два найкращі інструменти email-маркетингу: GetResponse et AWeber . Кожен з них допоможе вам створити списки контактів і почати застосовувати можливості даних типів цифрових рекламних кампаній.
Однак для цього ви повинні спочатку створити базу даних електронної пошти, зібравши важливу інформацію від ваших клієнтів. Не забувайте, що більше даних означає кращу персоналізацію електронної пошти.
Ось іп Exemple :
Ви купуєте одяг в online-магазинах? .
Після придбання цей магазин надішле вам Email з підтвердженням замовлення. Крім того, ваша перша покупка автоматично додасть вас до їхнього списку розсилки. Іншими словами, ви отримаєте Email про нові пропозиції, знижки, нові надходження тощо. Д.
8. Маркетинг впливу
Ви бачили будь-яку рекламу по телебаченню, в якій знамениті знаменитості просувають певний продукт?
Це старомодний маркетинг впливу.
У сьогоднішню технологічну еру маркетинг впливу зосереджений на цифрових платформах, насамперед на соцмережах. Тут усім відомий