У цій статті ви дізнаєтеся 9 типів email-маркетингових кампаній, а ще кілька прикладів і порад, які допоможуть вам реалізувати їх у власній стратегії цифрового маркетингу .
Незалежно від того, чи є ви новачком в електронному маркетингу, чи вже розсилаєте маркетингові Email щотижня, ви знаєте, що Email вважають одним із найкращих каналів продажів. Але розумні маркетологи завжди шукають сучасні способи налагодити стосунки та зробити більшим власний дохід.
Чи варто годувати власних передплатників щотижневими інформаційними бюлетенями?
Виділені розсилки (окремі Email з пропозиціями) кращі для оптимізації вашої воронка продажів і маркетинг?
А як щодо резюме по email? .
Це все питання, які маркетологи ставлять собі під час вибору правильного формату для досягнення власних рекламних цілей. рекламна розсилка .
У цій статті ми розглядатимемо різні типи рекламних кампаній по email, які ви можете надсилати, а ще їхні плюси та мінуси. Ця інформація повинна Вам допомогти прийняти обґрунтоване рішення про те, як підібрати найоптимальніший тип електронної пошти і застосовувати його.
1.- Вітальні листи
Перший контакт із можливими клієнтами зазвичай знаходить, що вони не готові до ведення бізнесу. Практично, дослідження показують, що тільки 25% можливих клієнтів готові до негайного продажу, тоді як 50% можливих клієнтів мають кваліфікацію, але ще не готові до покупки.
Таким чином, батьківство потрібне для того, щоб ваші можливі клієнти підійшли до стадії покупки. Це робить цей тип рекламної кампанії по email основним елементом будь-якої стратегії.
Привітальні Email мають більший показник відкриття і клікабельності, коли вони пропонують персональний підхід, не порушуючи комерційну подачу.
Не представляйте новий продукт або послугу, поки не налагодите стосунки. Просто працюйте, щоб справити гарне перше враження, яке ілюструє ваші знання і досвід у галузі та закладає основу для майбутніх контактів.
Переваги вітальних листів
Початок професійного об’єднання
Коли ви надсилаєте перший вітальний лист потенційним можливим клієнтам, це перший крок у побудові відносин.
Якщо все зроблено правильно, це буде для них позитивним досвідом і зробить їх більш чутливими до майбутніх електронних листів. Практично, передплатники, які прочитали перший вітальний лист, читатимуть на 40% більше контенту від відправника протягом наступних 180 днів.
Поліпшення показників електронного маркетингу
У привітальних листів доволі великі показники відкриття та клікабельності, ніж у стандартних рекламних листів. Це може бути сучасним способом поліпшити показники вашого електронного маркетингу.
Недоліки привітальних листів
Погані перші враження
Вітальний лист — це перше повідомлення, яке ви отримаєте з можливим покупцем, і якщо ви не отримаєте його правильно на початковому етапі, ви можете втратити шанс укласти контракт.
2.- Інформаційні бюлетені поштою
Багато організацій і компаній відсилають інформаційні бюлетені по email, що має бути перевагою для їхніх одержувачів.
Інформаційні бюлетені електронною поштою застосовуються більшістю промислових компаній у вигляді основи власної програми електронного маркетингу, бо вони вважаються чудовим інструментом для інформування клієнтів і можливих клієнтів про ваш бізнес, а ще для відображення профілів працівників, проєктів компанії та відповідної графіки.
Перед тим як вдаватися у важливі деталі створення інформаційних бюлетенів по email, вам потрібно встановити власну мету. Чого ви хочете, щоб ваш інформаційний бюлетень по email?
Може, ви захочете закріпити власні наявні контакти і стати першим брендом, про який вони думають, коли їм потрібен продукт або послуга у вашому районі. Creneau . Або ваша мета може полягати в розширенні обміну інформацією для залучення нових людей до вашого списку.
Встановлюючи мету, подумайте, які показники ви можете застосувати для відстеження власного прогресу.
Важливість хорошої CRM
Інформаційні бюлетені ідеально підійдуть не тільки для перспективного маркетингу, а й для годування ваших наявних клієнтів новинами та подіями компанії, оголошеннями про продукти та вимогами на коментарі.
Таке постійне спілкування допоможе вам зберегти задоволених клієнтів і зібрати цінну інформацію про них, тож обов’язково застосовуйте CRM-маркетинг і подібний інструмент, як GetResponse для надсилання Email і відстеження показників.
Наприклад, якщо ваша мета — залучити трафік на певні сторінки, вам потрібно ретельно стежити за показниками клікабельності (CTR). CTR міряє кількість разів, коли хтось натискав на посилання, якщо порівнювати з кількістю людей, які його переглянули.
На які типи посилань вони натискають дуже часто? Ви можете продати їм що-небудь ще? Які рядки теми Email мають великий відсоток відкриттів? В який час доби найкраще відправляти email? .
Без рекламної CRM та/або платформи, подібної до GetResponse, ці запитання залишаються без відповіді і практично є однією з дуже великих пасток, з якими зустрічаються галузеві маркетологи та маркетологи.
Працюючи над дизайном інформаційного бюлетеня і створенням контенту, пам’ятайте про власну мету і переконайтеся, що ви працюєте над нею, встановлюючи пріоритети в макеті та розміщенні закликів до дії.
Переваги розсилки інформаційних бюлетенів
Впізнаваність бренду
Як і газети, інформаційні бюлетені викликають у читачів певне очікування. Чи то повсякденний інформаційний бюлетень, чи то повідомлення на вихідних, читачі звикають до нього. Тому, якщо Ви запланували розсилати інформаційні бюлетені по email, переконайтеся, що ви розсилаєте їх постійно.
Якщо читачам сподобається контент, вони, можливо, продовжать підписуватися на інформаційний бюлетень. Вироблення звички серед ваших передплатників по email дає можливість їм впізнавати ваш бренд і представляти його з позитивними емоціями.
Ще раз застосовувати контент
Інформаційні бюлетені зазвичай містять інформацію, яку ви вже розмістили. Багато компаній роблять швидкі зведення власних найпоширеніших повідомлень у блогах і роблять посилання на статті в інформаційних бюлетенях. Таким чином вони повертають передплатників на сайт компанії та залучають їх до більшої кількості корпоративного контенту.
Різний зміст
Інформаційні бюлетені електронною поштою дають вам можливість включати в один Email різні типи контенту, які можуть бути важливими для вашої організації.
Наприклад, той самий інформаційний бюлетень може містити популярний запис у блозі, нову угоду, оголошення про майбутній захід, інформацію про знижки та посилання на опитування. В Email може бути навіть вбудовано відео.
Недоліки розсилки інформаційних бюлетенів
Розбавлений заклик до дії
Завдяки власному формату і довгому збору інформації інформаційні бюлетені містять багато закликів до дії.
Якщо ви включите серію поштові програми або анотації статей, є de сильний ймовірність того, що увага ваших одержувачів буде розсіюватися через ці дані, а не на конкретний елемент.
Ви, зрозуміло, можете виправити це, встановивши пріоритетність найважливішої інформації зверху інформаційного бюлетеня і включивши чіткий заклик до дії після/поруч із кожним блоком тексту.
Дизайн
З інформаційними бюлетенями проектування стає набагато непростішим завданням, ніж із розсилкою спеціалізованих листів. Вам доведеться витратити певний час на те, щоб ухвалити рішення про грамотне розташування зображень і тексту, вирівнювання і розстановку пріоритетів інформації. Ось де Тестування А / Б .
3.- Виділені Email
Ще один досить цікавий тип рекламної кампанії по email — це спеціалізовані Email, також відомі як окремі Email, які містять інформацію про одну пропозицію.
Припустимо, ви можете повідомити власну потенційну аудиторію про новий опублікований вами технічний документ або запросити їх на захід.
Виділені Email допоможуть вам визначити контекст презентації для головного заклику до дії. У цьому сенсі вони схожі на цільові сторінки .
Виділені розсилки зазвичай застосовують для охоплення всієї вашої бази даних електронної пошти, що не завжди успішно для оптимізації конверсії та мінімізації втрат.
Хоча бувають випадки, коли потрібно попередити всіх ваших передплатників, наприклад, про своєчасну нову пропозицію, у багатьох випадках вам наполегливо потрібно сегментувати на основі різної поведінки та інтересів ваших передплатників.
Переваги спеціалізованих листів
Цільовий заклик до дії
На відміну від інформаційних бюлетенів, спеціалізовані розсилки можуть бути зосереджені на фактичному створенні результатів для заклику до дії, так як є лише одне повідомлення і лише одна мета.
Легко побудувати
З вашим шаблоном електронної пошти створення спеціалізованих розсилок має бути легким. Здебільшого, ви берете частину інформації, яка вже є на цільовій сторінці, вносите в неї певні зміни і дуже багато часу приділяєте з’ясуванню проблеми.
Швидко поміряти
Природно, якщо у вас є основне повідомлення і заклик до дії в індивідуальній публікації, легко відстежувати прогрес. Ви можете швидко перевіряти CTR електронної пошти, перегляди цільової сторінки та конверсії, а ще відстежувати довготривалу рентабельність інвестицій (ROI).
Недоліки виділених листів
Менше узгодженості
З інформаційними бюлетенями, цифрові маркетологи Зазвичай дотримуються конкретного графіка. Припустимо, ви можете створити щотижневий інформаційний бюлетень, що публікується вранці у вівторок. Або ваша компанія може постелити інформаційний бюлетень у вихідні, в якому резюмується інформація, розміщена протягом семи днів.
При спеціальній доставці планування менш чітке і потенційно менш методичне. Ви можете застосувати спеціалізовані Email, коли розмістили нову угоду (а нові продукти або послуги не завжди публікуються постійно).
Злагоджений контент
Оскільки спеціалізовані розсилки містять повідомлення, важко включити згадку про іншу кампанію, яка також може бути важлива для вашого бізнесу. Застосовуйте цільову сторінку, на яку посилається ваша адреса електронної пошти, для перегляду іншої необхідної інформації.
4.- Рекламна пошта для можливих клієнтів
Як рекламна тактика розвиток лідів полягає в розумінні тонкощів вибору часу і потреб ваших лідів. Ось чому важливо визначити власний аватар клієнта, щоб успішно охопити вашу потенційну аудиторію. В іншому випадку ваші Email не будуть відкриватися і не видалятимуться.
Lead nurturing пропонує серію тісно пов’язаних листів зі згуртованим фокусом і корисним змістом. У цьому контексті розробка можливих клієнтів дає більше переваг, ніж просто надсилання окремого Email.
Рекламні листи багатогранні
Вони можуть бути розроблені для просування будь-якої кількості речей, від рекламних матеріалів, таких як повідомлення в блогах, вебінари та електронні книги, до пропозицій послуг зі знижкою.
Цей тип рекламної кампанії по email також можна застосовувати, щоб повідомити вашим клієнтам, що відбувається у вашій організації. Ви навіть можете надсилати ці Email через автоматичну систему, зменшуючи час і необхідність у робочій силі.
Переконайтеся, що ви створюєте різні типи маркетингових листів для задоволення потреб ваших користувачів залежно від того, на якому кроці рекламної воронки вони перебувають. Це гарантує, що ви доставляєте корисний контент конкретно всім можливим клієнтам на правильному кроці їхнього процесу купівлі.
Загальна мета тут — провести їх через цикл продажів, просунути їх угору воронкою і по завершенню перетворити їх на частих клієнтів.
Переваги провідної маркетингової розсилки
Дослідження за дослідженням, відсоток відповідей по email зменшується з віком можливого клієнта.
Ви повинні застосовувати кампанії із залучення можливих клієнтів, щоб скористатися динамікою між пунктуальністю передплатників і CTR. Це означає, що якщо у вас з’явився новий можливий клієнт, не потрібно чекати, щоб зв’язатися з ним!
це автоматизовано
Після того, як ви налаштували вирощування можливих клієнтів, Email будуть автоматично відправлятися за вашим розкладом у міру надходження нових можливих клієнтів. Це призводить до високої віддачі при невисоких витратах.
Ви можете запустити маркетингові кампанії по email і забудьте про них, але Email зроблять всю роботу за вас, допомагаючи кваліфікувати можливих клієнтів і швидше просувати їх по воронці продажів. Ви розумієте, що ми маємо на увазі під потребою в рекламному майданчику CRM?
Це відомо
Дослідження показують, що цільові та сегментовані Email перевершують масові Email.
Виховання лідів дає можливість пов’язати серію електронних листів з певною дією або подією конверсії .
Ви можете створити додатковий Email на основі дії, яку можливий клієнт зробив на вашому сайті, демонструючи, що ви знаєте його інтереси в цій темі і що їм може знадобитися далі.
Email з розширенням прав і можливостей можуть вказувати на можливості перенавчання, які пов’язані з вашими минулими інтересами, на основі цієї інформації.
Недоліки лідируючих девелоперських позицій
UP Рекламуйте власний бізнес
За допомогою спеціалізованих розсилок у вашу базу даних електронної пошти ви можете викликати інтерес до власного бренду.
Якщо ви ділитеся новим продуктом або послугою, зазвичай зустрічається зростання залученості через одночасне завантаження і загальне застосування в соцмережах (тим паче, якщо у вас є посилання для обміну у Facebook, LinkedIn і Twitter у вашій email).
Виховання лідів не може викликати такий самий шум, оскільки воно призначене для того, щоб спланувати менше Email для потенційної аудиторії.
Таким чином, хоча він завжди стане доступним, ви не помітите значного збільшення трафіку і конверсій у певний день. Навпаки, відвідування та ліди будуть фільтруватися.
Пасивне відстеження
Оскільки розробка можливих клієнтів відбувається автоматично і після її створення маркетологи часто не беруть до уваги, її також часто применшують.
Переконайтеся, що ваші кампанії для можливих клієнтів включають унікальні коди відстеження. Не потрібно забувати часто переглядати власну рекламну аналітику, щоб оцінювати ефективність і показувати рентабельність інвестицій.
5.- Спонсорські листи
Усі типи рекламних кампаній по email, які ми обговорювали дотепер, повинні надсилати повідомлення до вашої своєї бази даних електронної пошти.
Якщо ви хочете охопити іншу аудиторію і отримати нових можливих клієнтів, ви можете спробувати реферальні Email з медійною рекламою. Напрямок зазвичай передбачає, що ви платите за включення власної адреси електронної пошти в інформаційний бюлетень іншого постачальника або в певне поштове повідомлення.
Рекламні кампанії електронною поштою слугують частиною платної медіа-стратегії, включно з оплатою за клік (PPC-маркетинг), медійною рекламою, мобільною рекламою, партнерською рекламою тощо.
У цьому світі платних ЗМІ необхідно бути дуже визначеним при описі потенційної аудиторії, яку ви хочете охопити. Ці типи кампаній називаються Classified