Зрозуміло, у Spotify 100 мільйонів платних передплатників, а в Apple Music — 60 мільйонів. Але Amazon не залишиться в пилу. За даними Financial Times, кількість людей, підписаних на Amazon Music Unlimited, за останній рік зросла приблизно на 70%.
Станом на квітень у Amazon було понад 32 мільйони передплатників на всі власні музичні сервіси, включно з Unlimited і Prime Music. Хоча Spotify перебуває в лідерах із найбільшою кількістю передплатників, він зростає повільнішими темпами, приблизно на 25% протягом року.
Amazon Music Unlimited міг з’явитися наприкінці 2016 року, через 2 роки після випуску Apple Music. Але популярність колонок Amazon дає їм перевагу, оскільки тепер їх можна знайти у все більшій кількості будинків.
Повідомляється, що компанія працює над більш точною версією Echo, яка краще конкурує з колонками Sonos і має право залучити більше користувачів до власних потокових сервісів.
Для Amazon Music беруться до уваги старі передплатники
Amazon також знайшла шанувальників серед старих передплатників. За словами Стіва Бума, директора Amazon Music, близько 14% передплатників Amazon Music старше 55 років.
Щоб порівняти, тільки 5% користувачів Spotify потрапляють у цю вікову групу. "Ми не боремося за тих самих клієнтів, що й усі", — сказав Бум Financial Times. "Щоб галузь повністю розкрила власний потенціал, ми не можемо обмежуватися молодими людьми віком від 15 до 22 років".
Що стосується утворення ціни, Amazon пропонує високу гнучкість. Як Spotify і Apple Music, Amazon Music Unlimited коштує 10 доларів протягом місяця. Однак основні учасники можуть отримати його за 8 доларів протягом місяця, а якщо ви слухаєте лише один динамік Echo, це всього 4 долари протягом місяця.
Господарі пристроїв Alexa, які згодні слухати оголошення, можуть отримати доступ до сервісу безкоштовно. Члени Prime також отримують доступ до Prime Music без позачергових витрат, але в цьому сервісі менше пісень і команд Echo.
Таким чином, хоча Spotify і Apple Music отримали найбільшу увагу передплатників у власній кар’єрі, Amazon Music може стати серйозним третім претендентом.