18.04.2024
Технології

7 Інструментів для створення воронок продажів

У цій статті ви дізнаєтеся 7 найкращих інструментів для побудови лійок продажів, їхні функції і ті, які дійсно дають можливість вам спробувати їх безкоштовно.

Ваш сайт — цінний інструмент, і за умови грамотної взаємодії з користувачем, закликів до дії та оптимізації він, як правило, виступає як ефектна воронка продажів.

Якщо ви створите сайт для вашого бізнесу, існують побудовники воронок, які допоможуть вам створити структурований процес продажів, щоб направляти відвідувачів через цикл продажів.

Інструменти воронки продажів дають можливість дуже легко додавати сторінки на Ваш сайт, щоб спрямовувати відвідувачів у процесі продажів. Найкращий інструмент для побудови воронки спростить збір і залучення можливих клієнтів, автоматизує ретаргетинг і перетворить ваших відвідувачів на платоспроможних клієнтів.

Ось чому ми зібрали 7 найкращих доступних інструментів воронки продажів, щоб ви могли поліпшити власний сайт для продажів. Ці інструменти воронки продажів спростять побудову надійних воронок для багатьох клієнтів, які будуть змінюватись на вашому сайті.

Що таке воронка продажів?

Un воронка продажів являє собою складний процес, який спрямовує відвідувачів сайту через процес продажу.

7 Інструментів для створення воронок продажів

Воронки продажів в себе включають різні маркетингові інструменти і тактики. цифровий маркетинг щоб залучити відвідувачів на Ваш сайт, повідомити їм про ваші пропозиції і переконати їх придбати або поміняти. Мета воронки — виробляти конверсії.

Воронка продажів повинна дозволяти відвідувачам Інтернету крок за кроком переміщатися циклом продажів простим та інстинктивно зрозумілим способом.

Це може включати спочатку збільшення обізнаності за допомогою реклами, надання інформації на сайті, щоб переконати їх у тому, що ваш продукт найкращий, перенацілювання відвідувачів, які не виконують конверсію, на всьому протязі процесу замовлення, оплати та оформлення замовлення.

Спеціальна воронка продажів поліпшить ваш показник конверсії та забезпечить, щоб більше людей, які відвідують ваш сайт, стали справжніми клієнтами.

1. НатиснітьFunnels.

ClickFunnels — один із дуже швидких варіантів побудувати воронку продажів для вашого сайту.

7 Інструментів для створення воронок продажів

Цей продукт здебільшого готовий до роботи, тому ви можете придбати його програмне забезпечення для воронки, встановити його і дочекатися зміни. Щоб додати коригування, ви можете застосувати його простий інструмент перетягування, щоб сторінка виглядала конкретно так, як ви хочете.

ClickFunnels дуже спрямований на конверсію і має дуже багато функцій, як-от заклики до дії, контактні форми, спливаючі вікна та багато іншого. Однією з примітних особливостей вважається можливість апселлінга в один клік, що дає можливість легко пропонувати клієнтам вельми дорогий варіант в один клік.

Цей інструмент для побудови воронки містить багато функцій для збільшення продажів і конверсій. Тести A/B щоб дізнатися, яка сторінка або макет контенту працює найкраще, включно з інструментами ретаргетінгу за текстом або email тощо.

Чому ClickFunnels — один з хороших інструментів для створення воронок продажів?

  • Редактор перетягування.
  • Допродаж в 1 клік.
  • Автоматизація маркетинг по електроннійпошта та Facebook.
  • Безкоштовні електронні книги з порадами фахівців.
  • Воронки, що відстежують.
  • Скромна та інстинктивно зрозуміла панель управління.
  • Багато шаблонів для можливих клієнтів, продажів або подій.

Плюси ClickFunnels

  • Легке встановлення.
  • Дуже спрямований на конверсію.
  • Більшість моделей для заздалегідь розробленої воронки.

Недоліки ClickFunnels

Варіантів налаштування не дуже то й багато.

Рішення ClickFunnels

Якщо ви хочете знайти швидкий спосіб перетворити власний сайт на машину продажів, ClickFunnels — чудовий варіант, який надзвичайно спрямований на конверсію клієнтів.

Скільки коштує ClickFunnels?

Вартість стартового плану ClickFunnels 97 $ протягом місяця і пропонує безкоштовну пробну версію 14 днів.

7 Інструментів для створення воронок продажів

2. основні сторінки

Leadpages ще один інструмент, який здебільшого застосовується для створення цільові сторінки однак він прекрасно працює як генератор воронок, вимагаючи трохи більше роботи.

7 Інструментів для створення воронок продажів

Це програмне забезпечення орієнтоване на створення цільових сторінок з високою конверсією, що вважається одним з найістотніших факторів у воронці продажів.

Leadpages включає комплект інструментів для конверсії та оптимізовані шаблони для конверсії, тому за допомогою цього інструменту легко створити воронку продажів.

Якщо ви створюєте новий сайт, Leadpages працює як справжній конструктор сайтів, тому можна починати з нуля. Крім того, ви можете створювати і додавати нові цільові сторінки, що відповідають стилю вашого сайту, з веб-формами, спливаючими вікнами і смужками попереджень для збільшення конверсії.

Навички кодування не потрібні, і Leadpages пропонує рекомендації щодо оптимізації в реальному часі з метою поліпшення ваших сторінок.

Leadpages підключається до більш ніж 1 інших інструментів маркетингу, тому ви можете підключитися і закінчити власну воронку продажів за допомогою власних CRM краще, ваші системи платежів і т. д.

Що стосується можливостей воронки, Leadpages також включає теги можливих клієнтів, електронний маркетинг і тригери електронної пошти, спливаючі вікна тощо. Д. из моделі продаж | і надійний аналіз.

Чому Leadpages — один з хороших інструментів воронки продажів?

  • Конструктор сайтів.
  • Створення посадкових сторінок.
  • Текстові кампанії включені.
  • Спливаючі вікна перед відходом користувачів.
  • Смуги попереджень.
  • Веб-форми.
  • Рекомендації щодо оптимізації.
  • A/B тести.
  • КОРОЛЬ кампанії.
  • Понад 1000 інтеграцій.
  • Виплати за Leadpages.
  • Маршрутизація можливих клієнтів.
  • Групування сторінок.

Переваги головних сторінок

  • Рекомендації щодо оптимізації конверсії.
  • Більшість моделей.
  • Легкий конструктор сторінок.
  • Спрямований на лідогенерацію.
  • Економічна ціна.

Недоліки головних сторінок

  • Він не призначається конкретно для воронок продажів.
  • Він не такий міцний, як інші інструменти.

Рішення щодо Leadpages

Leadpages — чудовий інструмент, який дає чудову можливість створювати лійки, проте це не особливий інструмент для побудови лійок. Але все таки, це недорогий інструмент, що вимагає трохи більше зусиль, ніж інші інструменти.

Скільки коштують сторінки контактів?

Витрати на стартовий план Leadpages 37 $ протягом місяця і пропонує безкоштовну пробну версію 14 днів .

7 Інструментів для створення воронок продажів

3. Отримайте відповідь

GetResponse — це справжній інструмент цифрового маркетингу з прекрасним генератором воронок для збільшення продажів на вашому сайті. Їхня платформа пропонує все, від електронного маркетингу до створення цільової сторінки і багато чого іншого.

7 Інструментів для створення воронок продажів

Якщо ви хочете створити воронку продажів, у вас є чудові інструменти для автоматизації маркетингу і воронка конверсії.

Інструмент воронки конверсії GetResponse допоможе вам побудувати повну воронку продажів, від соціальної реклами до цільових сторінок, сторінок продажів і підтверджень замовлень.

Хоча ваша воронка продажів сама по собі вважається продуктом, вона справді включає в себе всі можливості GetResponse для створення дуже ефективної воронки продажів на місці. Ваша платформа представляє кожен етап циклу продажів.

Деякі з найкращих функцій воронки конверсії GetResponse включають створення соціальної реклами, створення цільової сторінки, адаптивні веб-форми, спливаючі вікна з наміром виходу, сторінки продажів, розраховані на конверсію, і додаткові продажі в один клік.

Чому GetResponse — один із хороших інструментів для побудови воронок продажів?

  • Творець соціальної реклами.
  • Створення посадкових сторінок.
  • Веб-форми.
  • Спливаючі вікна з наміром вийти.
  • Спам.
  • Програмне забезпечення для вебінарів.
  • Продуктові магазини.
  • Інтеграція електронної комерції з Etsy, Stripe, Shopify, BigCommerce, Magento, WooCommerce і PrestaShop.
  • Листи про перенаправлення кинутих замовлень.
  • Інтеграція платіжного процесора з Square, Stripe, PayPal, BlueSnap і PayU.
  • Сторінки допродажу в один клік.
  • Автоматичне підтвердження замовлень.

Переваги GetResponse

  • Функціональність на кожному кроці циклу продажів.
  • Моделі воронок.
  • Інтеграція електронної комерції.
  • Подібні функції, як додаткові продажі, спливаючі вікна з наміром вийти і багато іншого.
  • Автоматизація електронної пошти.

Недоліки GetResponse

Ціна часто залежить від розмірів вашого Списку мовлення , так що це може бути дорого.

Рішення GetResponse

GetResponse — один з хороших інструментів для побудови воронки продажів. Оскільки це комплексний інструмент маркетингу, він підтримує клієнтів на кожному кроці шляху до продажів.

Скільки коштує GetResponse?

Вартість стартового плану GetResponse 15 $ протягом місяця і пропонує безкоштовну пробну версію 30 днів .

7 Інструментів для створення воронок продажів

4. анти-відскок

Unbounce найвигідніший варіант створювати воронки продажів, так як він вести їх покупці крок за кроком протягом усього шляху продажу.

7 Інструментів для створення воронок продажів

Це піонер у створенні всіх видів цільових сторінок і програм побудови сторінок. Практично, можна абсолютно чесно сказати, що вони винайшли категорію.

Чому Unbounce — один з хороших інструментів для побудови воронок продажів?

  • Понад 100 готових до застосування шаблонів.
  • Інтеграція з WordPress.
  • Інтеграція з популярними маркетинговими платформами.
  • A/B тести.
  • Динамічна вставка ключових слів для SEM-кампанії.
  • Ви можете додавати на сторінки заголовки та спливаючі вікна.
  • Дає можливість включати карти на власні сторінки.
  • Клонуйте та редагуйте цілі сторінки.
  • Додайте свої пікселі та скрипти.
  • Мобільні сторінки AMP.

Переваги Unbounce

  • Простий інтерфейс користувача.
  • Простий редактор перетягування.
  • Зручні плагіни, створення і верстка форм.
  • Ви можете редагувати сторінки, щоб вони відповідали мобільним пристроям.
  • Статистичний механізм, що легко читається, для швидкого читання аналізів.

Недоліки Unbounce

  • Може, у Вас є інші моделі.
  • Вбудована функціональність чат-бота була б потужною.
  • Управління безліччю цільових сторінок може бути важким.
  • Інтеграція з іншими системами ускладнена.

Рішення щодо Unbounce

Незважаючи на певний період часу, він залишається одним із чудових інструментів для створення наявних воронок продажів.

З Unbounce ви можете створити власну першу сторінку за 10 хвилин. Якщо навіть у вас немає досвіду в дизайні, вам просто необхідно вибрати один зі складних заздалегідь розроблених шаблонів і вставити деталі брендингу. Сторінки виглядають професійно і мають великий коефіцієнт конверсії!

Скільки коштує Unbounce?

Вартість початкового плану Unbounce 80 $ протягом місяця і пропонує 14-денну пробну версію за 1 долар США .

Добавить комментарий