Електронна комерція, також відома як електронна комерція, полягає в застосуванні веб-платформ з метою просування і продажу продукту або послуги. Вона складається з найрізноманітніших модальностей, серед яких виокремлюють такі: online-магазин, партнерська електронна комерція та торговельний майданчик.
Нині цей варіант діяльності виконується в усіх регіонах світу; за допомогою різних засобів або додатків, наприклад як у вигляді каталогів, візків або підписки на email . Його додатки дуже різні, і завдяки їм можна отримати цінні переваги.
Існує кілька сайтів електронної комерції, але два з них їхніми головними представниками є Амазонка і Shopify . Обидві компанії домоглися чудових досягнень; однак, що краще і чим вони різняться?
Amazon і Shopify Які характеристики таких гігантів електронної комерції?
Амазонка бізнес-гігант. З моменту власного створення він став еталоном для веб-сайтів, що пропонують послуги міжнародного розповсюдження. З власного боку Shopify — транснаціональна компанія, що базується в Онтаріо, Канада. Зараз його платформа електронної комерції експлуатує понад 800 000 онлайн-підприємств.
Amazon і Shopify обидва чудові варіанти для запуску проєкту електронної комерції. Але що визначає будь-яку компанію?
Можливості Amazon
Amazon — це онлайн-торговельний майданчик, що є в переважній більшості країн світу. Їхня продукція може варіюватися від електроніки, одягу та взуття, ювелірних прикрас і багато чого іншого. Серед ключових характеристик виділяють такі:
- Великий обсяг продажів: веб-платформа компанії має мільйони користувачів. Завдяки цьому можливі клієнти — це можливості для бізнесу, які не можна упускати.
- Легкість скачування каталогу: Наявність каталогу на Amazon Marketplace — суттєва перевага в розвитку вашої електронної комерції. Інтерфейс сайту інстинктивно зрозумілий, і ви можете швидко завантажити товарний інвентар. Система дасть вам шаблони, завдяки яким ви зможете систематизувати товари.
- Надійність аудиторії: користувачі більше довіряють продуктам, пропонованим на Amazon. Це пов’язано з прекрасною якістю послуг, пропонованих платформою.
Можливості Shopify
Shopify надає шанс відкрити свій online-магазин, з якими ви отримаєте доступ до міжнародних клієнтів і отримаєте великий обсяг продажів. Основні характеристики цієї платформи:
- Швидкий і звичайний у застосуванні інтерфейс: Створення вашої електронної комерції в Shopify займає лише кілька хвилин. Сайт пропонує багато інструментів налаштування для управління продажами і замовленнями. Так само його простота дає можливість максимально застосовувати всі функції платформи.
- Безмежний каталог і повідомлення : Ви можете завантажити будь-яку кількість товарів з каталогу Shopify. Щоразу, коли ви отримуєте повідомлення про продаж або коли замовник бажає зв’язатися з вами, система управління автоматично інформує вас про це по email.
- Ринкові інструменти: Shopify надає власним користувачам багато інструментів, що спрощують управління продажами. Ви можете застосувати шаблони для управління власними каталогами або застосовувати додатки SEO в Інтернеті, щоб збільшити впізнаваність ваших продуктів.
Amazon FBA проти Shopify Чим вони різняться і як найкраще продавати товари в Інтернеті?
Хоча платформи працюватимуть так само, насправді у них різні підходи. На обох сайтах є інструменти управління, що спрощують транзакції. У разі Amazon ви можете застосувати Fulfillment by Amazon, відомий під абревіатурою FBA. Ця послуга дає можливість майданчику піклуватися про зберігання, пакування, доставку та обслуговування клієнтів.
З іншого боку, у Shopify є магазин додатків, щоб поліпшити вашу електронну комерцію. Однак який з обох варіантів пропонує гарне місце для продажу товарів? Ми повідомимо вам про це нижче!
Застосування та налаштування
У разі Shopify Інтернет надає вам доступ до меню зі швидким переглядом загальних продажів, ваших ключових продуктів і детального календаря транзакцій. У разі сумнівів ви можете знайти різні довідкові керівництва, з досить добре поясненими. Нарешті, дизайн сайту дає можливість створити основу, потрібну для створення сайту електронної комерції.
Amazon, з іншого боку, вирізняється надзвичайно швидким і звичайним процесом налаштування. Все, що вам необхідно зробити, це створити обліковий запис, ввести власні дані, а система подбає про все інше. Тоді вам просто необхідно завантажити продукти. Ви можете допомогти собі за допомогою інструменту FBA.
Зараз, Амазонка має два плани продажів. Перший називається професійний план продажів і має велике значення 39,99 протягом місяця. З іншого боку, є персональний план продажів. Його вартість становить 0,99 долара за кожен проданий товар. Він призначається для людей, які продають менше ніж 40 продуктів протягом місяця, однак у нього немає тих самих функцій, що й у професійного плану.
Shopify має три плани продажів. Un базовий план, 29 € протягом місяця; le план покупки, 79 € протягом місяця; і розширений план, який коштує 299 доларів. Певні функції та інструменти активуються при переході з тарифного плану на вельми дорогий. Так само ви можете доповнити власну електронну комерцію додатками з Інтернету або від третіх осіб, хоча це тягне за собою зайві витрати.
Увага до клієнта
У разі незручності, Shopify має кілька каналів зв’язку для полегшення обслуговування клієнтів. Сюди можна віднести: цілодобову гарячу лінію, цілодобовий онлайн-чат, email, аудіовізуальні уроки, допомогу фахівців і консультації через соцмережі.
De син Коте, У Amazon трохи більш закритий підхід до обслуговування клієнтів. Ви можете запросити дзвінок телефону, щоб представник профільної фірми міг зв’язатися з вами. Ви також можете попросити про допомогу або подати претензію по email, заповнити форми і дізнатися якомога більше на форумі спільноти.
Продаж
"ОНОВЛЕННЯ ? Ви хочете знати раз і назавжди, який дуже великий цифровий бізнес між Amazon і Shopify? ? ВХОДИТЕ ТУТ ? і дізнайтеся все "
Сервіс Amazon FBA пропонує тарифи від 2,41 € до 137,32 € вартість. Ці платежі складаються з довідкової вартості та вартості доставки, які варіюються залежно від категорії вашого бізнесу. Вартість за продану одиницю залежить від таких чинників, як обсяг, розмір, пора року і тип продукту. Подібним чином додається помісячна абонентська плата.
Shopify має ставки продажів для будь-якого з варіантів оплати. Ставки від 0,5% до 2%, хоча це також залежить від підписаного плану. Зазвичай ставки за банківськими картками становить 2,9%, хоча може впасти до 2,4% за кожен проданий товар.
Спосіб оплати
Що стосується варіантів оплати, Shopify пропонує понад 100 методів . Крім наявності свого платіжного шлюзу, він також виділяється можливістю здійснення платежів через Amazon Pay et PayPal .
Амазонка, з власної сторони, не застосовує Paypal як засіб платежу і здебільшого застосовує свій шлюз . Так само ви також можете розплачуватися міжнародною позиковою або зарплатною карткою.
Amazon або Shopify? Яка платформа з прекрасними цінами для покупців?
. найкращі ринкові ціни можна знайти на Amazon . Хоча Shopify за певними параметрами перевершує платформу власних конкурентів, слід сказати, що компанія з Канади надає власні послуги насамперед для дропшипінгу . Такий спосіб полягає у продажу товарів третій стороні.
Продавцю не потрібно зберігати продукти у власному інвентарі або підтримувати з ними контакт. Послуга пропонує кілька переваг, як-от: менший необхідний капітал, різноманітність продуктів і можливість управління з будь-якого місця , Однак; ціни не дуже стабільні для покупців.
Завдяки цьому ціни, керовані на майданчику Amazon, набагато доступніші та надійніші для користувачів, які шукають конкретний продукт. Сервіс FBA пропонує гарантії покупцеві і більшу зручність для продавця.
Кроки щодо застосування Amazon з Shopify та отримання найкращого з обох світів
Для чого підбирати між одним та іншим? Можна застосовувати обидві платформи для кращого позиціонування, збільшення та розкриття вашої електронної комерції. Shopify має властивість посилання на каталог Amazon в онлайн-магазині. Так само ви можете пов’язувати відомості про продукт і створювати списки.
Щоб отримати кращу віддачу від обох сайтів, ви повинні спочатку мати обліковий запис продавця Amazon, а потім вам доведеться сплатити за професійний план. Ensuite, вам слід додати канал продажів Amazon у власний online-магазин Shopify . Щоб це зробити потрібно:
Активувати канал продажів
Додати канал de продаж Amazon з панелі управління електронною комерцією в Shopify.
Натисніть кнопку каналів продажів
Відкриється діалогове вікно, що інформує вас про наслідки додавання Торговий канал .
Натисніть, щоб додати канал продажів
Дотримуйтесь інструкцій на екрані, щоб синхронізувати власні облікові записи. Потім дайте дозволи облікового запису Amazon для з панелі управління Shopify .
Таким чином процес буде закінчено. Можна починати продавати власні товари Shopify на Amazon і навпаки . Пов’язуйте статті, створюйте нові пропозиції або свіжі статті.
Якщо у вас є якісь запитання, залишайте їх у коментарях, ми зв’яжемося з вами якнайшвидше, і це буде великою підмогою для більшої кількості учасників спільноти. Je Vous remercie!